Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг»

Уланівської   сільської  ради»

Прізвище, ім’я, по-батькові  керівника підприємства

Гринчук Валентина Олександрівна

Юридична та фактична адреса комунального підприємства

с. Уланів вул. Столярчука 21а

с. Уланів вул. Миру 4

Графік роботи (включаючи перерву тощо)

Пн-Чт -8.00 -17.00

Пт 8.00 – 16.00

Обідня перерва 12.00 – 12.45

Контактний номер телефону

0964509657

Структура

- відділення соціальної допомоги вдома;

- відділення соціальної роботи

- відділення стаціонарного догляду для постійного поживання

- директор КУ «Центр надання соціальних послуг» Уланівської сільської ради -  Гринчук Валентина Олександрівна;

- завідувач відділення соціальної роботи – Буткевич Раїса Василівна;

- завідувач відділення соціальної допомоги вдома - Костюк Любов Потапівна;

- завідувач відділення стаціонарного догляду для постійного проживання – Ковтун Юлія Іванівна;

До штату відділення соціальної допомоги вдома прийнято соціальних робітників, які надають соціальну послугу догляду вдома для громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю та потребують сторонньої допомоги.

Електронна пошта комунального підприємства

 Tercentr@ukr.net

Цілі діяльності Центру

Діяльність Центру спрямована на проведення соціальної роботи з особливо вразливими групами населення або тих сімей, чи осіб, які перебувають в складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.

Проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб/сімей, які належать  до груп ризику.

Надання особам/сім'ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

  • Основні заходи, що складають зміст соціальної послуги догляду вдома, передбачають допомогу у веденні домашнього господарства, закупівлю та доставку продуктів харчування, ліків та інших товарів, приготування їжі, прибирання житла, прання, дрібний ремонт одягу, взуття; допомогу у самообслуговуванні, в обробітку присадибних ділянок, в оформленні документів, внесення платежів тощо.
  • Відділення соціальної роботи КУ «ЦНСП» Уланівської сільської ради здійснює професійну діяльність з надання соціальних послуг сім'ям з дітьми та особам, які перебувають в складних життєвих обставинах; сім’ям опікунів/піклувальників, прийомним сім’ям, дитячим будинкам сімейного типу та дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, особам з їх числа; сім’ям, які виховують дітей з інвалідністю; учасникам АТО/ООС та їхнім сім'ям; особам, які повертаються з місць позбавлення волі та їх оточенню.
  • Відділення стаціонарного догляду забезпечує цілодобовий догляд особам з інвалідністю та особам похилого віку, які відповідно до медичного висновку не здатні до самообслуговування.

Перелік та умови надання соціальних послуг

Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Уланівської сільської ради надає такі соціальні послуги:

- консультування

- інформування

- соціальна профілактика

- представництво інтересів

- посередництво (медіація)

- екстрене (кризове) втручання

- догляд вдома

- догляд стаціонарний

- натуральна допомога

-  соціальний супровід

- підтримане проживання

- підтримане проживання

- надання притулку

- соціальна адаптація

- соціальна інтеграція та реінтеграція

- супровід під час інклюзивного навчання

- догляд та виховання дітей  в умовах наближених до сімейних

- переклад жестовою мовою

- фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно - рухового апарату

- інші послуги.

• Усі громадяни України мають право на соціальні послуги.

• Соціальні послуги можуть бути як разові, так і тривалі.

•Соціальні послуги бувають спрямовані на профілактику, підтримку, обслуговування.

• Соціальні послуги надаються отримувачам

- за рахунок бюджетних коштів (безкоштовно);

- з установленням диференційованої плати, залежно від доходу отримувача соціальних послуг;

- за рахунок отримувача соціальних послуг або третіх осіб.