ОГОЛОШЕННЯ ПРО ФОРМУВАННЯ СКЛАДУ РАДИ З ПИТАНЬ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ПРИ УЛАНІВСЬКІЙ СІЛЬСЬКІЙ РАДІ
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2023 року №812 «Про затвердження Типового положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб, постанови Кабінету Міністрів від 1 грудня 2023року №1260 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2023 року №812» Уланівська сільська рада повідомляє про формування складу Ради з питань внутрішньо переміщених осіб при Уланівській сільській раді.
Рада з питань внутрішньо переміщених осіб при Уланівській сільській раді (далі-Рада) є консультативно-дорадчим органом при Уланівській сільській раді, який утворюється на підставі рішення виконавчого комітету сільської ради для участі у реалізації місцевої політики у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб, сприяння процесу розвитку ефективних механізмів їх адаптації та інтеграції.
Склад Ради утворюється у кількості 10 осіб, з яких чисельність внутрішньо переміщених осіб становить 5 чоловік, представників громадських об’єднань та благодійних організацій, які проводять діяльність у сфері забезпечення та захисту прав внутрішньо переміщених осіб у межах адміністративно-територіальної одиниці, на юрисдикцію якої поширюються повноваження органу, при якому утворено Раду – 2 особи та 3 особи від виконавчого комітету Уланівської сільської ради.
До складу ради можуть входити внутрішньо переміщені особи, місцем фактичного проживання яких згідно з довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб є Уланівська сільська територіальна громада.
Відбір членів Ради здійснююється на підставі поданих до Уланівської сільської ради внутрішньо переміщеними особами та представниками громадських об’єднань та благодійних організацій документів в паперовій або електронній формі, а саме:
-заяви у довільній формі;
-документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, сформованого засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу ДІЯ або є Документ;
-документа про освіту (за наявності);
-мотиваційного листа, у якому викладено обгрунтування для обрання до складу Ради;
-відомостей про контактний номер телефона та адресу електронної пошти( за наявності);
-довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи.
Прийом документів здійснює відділ надання адміністративних послуг (ЦНАП) за адресою: село Уланів, вул. Миру, 9, з 13 серпня 2024 року по 26 серпня 2024 року включно.
Контактна особа : Іщук Петро Іванович
Електронна адреса : ulanivtg@ulaniv-rada.gov.ua
Телефон: 0985378552