ОГОЛОШЕННЯ

 

Допомога роботодавцям, які можуть втратити дохід через карантин

 

Уряд ухвалив рішення підтримати ініціативу Президента України про виплату одноразової матеріальної допомоги роботодавцям, які можуть втратити дохід через карантин.

Отримання допомоги регламентується Порядком надання одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання, розрахунку її розміру, стягнення, повернення невикористаної її суми, з яким ви можете ознайомитися на сайті державної служби зайнятості: https://www.dcz.gov.ua/storinka/odnorazova-materialna-dopomoga

Право на отримання одноразової матеріальної допомоги мають юридичні особи (роботодавці), які використовують працю найманих працівників.

Важливо! Основний вид економічної діяльності таких роботодавців не входить до Переліку видів економічної діяльності щодо яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, визначеного Кабінетом Міністрів України.

Для отримання одноразової допомоги юридичні особи (роботодавці) потрібно подати пакет документів в один із способів:

  • Безпосередньо до центру зайнятості;
  • На електронну адресу центру зайнятості (скановані копії).

Важливо! Пакет документів можна подати до центру зайнятості до 21 грудня 2020 року включно.

Перелік необхідних документів такий:

  • заява за формою згідно з додатком 1 Порядку;
  • копія наказу про скорочення чи можливе скорочення тривалості робочого часу;
  • копія відомостей про найманих працівників за формою згідно з Додатком 2 до Порядку.

До вашої уваги пропонуємо:

  • інфографіку “Як суб’єкту господарювання отримати одноразову матеріальну допомогу”  - https://is.gd/HbMQXN
  • покрокову інструкцію щодо отримання такої допомоги -  https://is.gd/5kXXs1
  • бланк заяви тут  - https://is.gd/iijaDW
  • бланк відомості про найманих працівників - https://is.gd/iijaDW
  • електронні скриньки центрів зайнятості - https://is.gd/7z3gMM.

 

 

*****************

********

Агенція регіонального розвитку Вінницької області проводить пошук активних родин до участі в проєкті «Сімейні молочні ферми» (далі СМФ), що реалізується Кластером “Натуральне молоко”, за підтримки ТОВ “УкрМілкІнвест”, вітчизняних інвесторів та міжнародних організацій.

Проєкт сприяє активізації розвитку молочного тваринництва, місцевих молокозаводів, сіл та ОТГ у поєднанні з утвердженням сімейних цінностей, що в ці нелегкі для країни часи потребують особливої уваги. Проєкт має всі перспективи стати одним з рушіїв розвитку сільської місцевості України.

Кластер надає організаційну, технічну та консультаційну підтримку:

-              в питаннях будівництва ферми на основі сучасних технологій;

-              в питаннях утримання та ведення молочного стада;

-              консультування щодо збору, охолодження та продажу молока;

-              консультації щодо лікування тварин та отримання ветеринарної підтримки господарства;

-              консультації щодо заготівлі кормів, годування, складання раціону тварин;

-              юридичні та фінансові консультації в питаннях оформлення та ведення СМФ;

-              регулярні навчання для СМФ, спрямовані на збільшення ефективності та прибутку;

-              сприяння особистому розвитку членів сімей та умінню покращувати свій добробут.

Кластер надає фінансову підтримку учасників на поворотній основі за наступним алгоритмом:

-              Безвідсотковий кредит на рік для будівництва ферми, повернення розпочинається після запуску ферми.

-              Кошти для придбання обладнання – власник повертає 50% протягом 4-х років рівними частинами, починаючи з 2-ого року співпраці, інші 50% – безповоротна допомога. Кредитна частина надається під 7% річних.

-              Кошти на ВРХ надаються  з розрахунку 22 тис. грн на 1 голову з щорічним погашенням рівними частинами протягом 4-х років починаючи з 2-ого року співпраці. Кредит надається під 7% річних.

-             

Для участі в проєкті потрібно:

-              Бажання та внутрішня згода родини.

-              Наявність приміщення для утримання ВРХ, або земельної ділянки для будівництва ферми.

-              Бажано мати досвід в утриманні корів.

-              Бажано мати землю для кормів/випасу.

-              Бажано мати мінімальний набір с/г техніки.

Також у рамках проєкту можливі екскурсійні візити в створені ферми за рахунок зацікавленої сторони.

У разі зацікавленості звертайтесь на електронну адресу Агенції ardvin.org@gmail.com.

ВІННИЦЯГАЗ  ПОВІДОМЛЯЄ!!!!

 

Хмільницьке відділення АТ «ВІННИЦЯГАЗ» повідомляє, що на ГРС «Хмільник» плануються ремонтні роботи. У зв’язку з цим 29 липня з 8:00 год.     буде тимчасово припинено газопостачання споживачів. Відновлення подачі газу буде здійснюватися 30 липня по закінченню ремонтних робіт.

Споживачів, а саме:

с. Уланів

с. Воронівці

с. Пагурці

с. Тараски

с. Чепелі

      НОВІ НАПРЯМКИ ПІДТРИМКИ ГАЛУЗІ БДЖІЛЬНИЦТВА!!!

І.  Часткове відшкодування вартості, зокрема племінних бджіл:

- до 50% вартості, але не більше ніж:

                бджолині пакети- 500 грн,

                бджолині матки – 100 грн.

ІІ. Спеціальна бюджетна дотація за наявні бджолосім’ї:

- за умови реєстрації пасіки;

- за наявності від 10 до 300 бджолосімей (200 грн на бджолосім’ю).

 

      Для отримання дотації за наявні бджолосім’ї  потрібно підготувати певні документи, та подати їх до 1 жовтня поточного року за місцезнаходженням пасіки до органів місцевого самоврядування – протягом липня – вересня місяців.

 

Перелік документів, які необхідно подати:

  • копію ветеринарно – санітарного паспорта пасіки;
  • копію рішення про державну реєстрацію потужності;
  • копію довідки про відкриття поточного рахунка, видану банком (суб’єкти  господарювання);
  • копію довідки або договір про відкриття рахунка в банку (фізичні особи);
  • копію паспорта громадянина України ( фізичні особи);
  • довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі (суб’єкти господарювання);
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів ( суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);
  • довідка, видана органом місцевого самоврядування, про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей на останню звітну дату на момент подання документів ( фізичні особи та фізичні особи – підприємці, зокрема, сімейні фермерські господарства);

 

Порядок реєстрації пасік

  • Пасіка підлягає реєстрації за місцем проживання фізичної особи або за місцезнаходженням юридичної особи, яка займається бджільництвом, у  міській або сільських радах один раз в рік заснування пасіки.
  • Реєстрація проводиться на підставі заяви фізичної чи юридичної особи незалежно від форми власності. У заяві про реєстрацію пасіки зазначаються назва та адреса заявника, кількість бджолосімей.
  • Під час реєстрації пасіки проводиться їх обстеження спеціалістами ветеринарної медицини Хмільницької районної державної лікарні ветеринарної медицини.
  • Хмільницьке районне управління ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області видає ветеринарно – санітарний паспорт на пасіку.

 

Державна реєстрація потужностей

Хмільницьке районне управління ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області здійснює державну реєстрацію потужностей (безкоштовно)на основі заяви, та протягом 5 днів після прийняття рішення про державну реєстрацію повідомляє про державну реєстрацію потужності та її особистий реєстраційний номер.

 

       Хмільницьке районне управління ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області

**********************

Мене звати Христина Осадча я студентка Української Академії Лідерства в Києві . Зараз у нас почалася вступна кампанія.

Чи могли б Ви поширити на своєму ресурсі інформацію про Академію?

Упродовж 10 місяців навчання молодь буде реалізовувати суспільно важливі проєкти та працювати в команді, волонтерити у різноманітних організаціях та активно брати участь у житті  громади міста, в якому мешкатиме.
320  підлітків з усієї України віком 16-20 років мають шанс  виграти ґрант  у розмірі  300 тисяч гривень. Ґрант покриває 95% вартості навчання, зокрема навчальну програму, проживання, харчування, експедиції, страхування здоров’я.

 

Детальну інформацію щодо вступної кампанії ви можете знайти у вкладеному пресрелізі:
https://docs.google.com/document/d/1DzgNiHXqxyZyVUGStfAXUiIRkgmR1poNrsZpMAGr_Gs/edit
З повагою,
Осадча Христина.

+380983098313

**********

ОГОЛОШЕННЯ!!!!!!

До відома громадян с. Уланів, с. Воронівці, с. Пагурці, с. Тараски та с. Чепелі.

Шановні громадяни, Уланівська сільська рада просить Вас,

здійснити оплату земельного податку.

Для уточнення суми податку звертайтеся в Уланівську сільську раду.

 

**************************************

УВАГА!!!!!!

 

Уланівська сільська рада доводить до відома громадян. З метою недопущення поширення коронавірусу COVID-19 та на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020р. №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19", якою з 12.03.2020р. по 03.04.2020р. встановлено карантин, прийом громадян обмежено на зазначений період.

Наголошуємо, що подання заяв, звернень, громадянам надано можливість отримати консультацію або подати документи онлайн за допомогою веб-сайту: ulaniv-rada.gov.ua , е-mail: ulaniv@online.ua або в телефонному режимі.

    Безпосередній прийом громадян здійснюватиметься виключно з питань державної реєстрації народження, смерті, видачі документів для підтвердження родинних стосунків у померлих для підзахоронення, а також державної реєстрації шлюбу (на підставі заяв, поданих до 13.03.2020року).

   Звертаємо увагу, що у сільській раді працюють телефони, за якими також можна отримати кваліфіковану юридичну допомогу.

  Додаткові контакти: 3-13-42, 3-14-56, 3-12-31.

 

Адміністрація сільської ради

 

 

Логін: *

Пароль: *